Logo KOrepetycje wawer

"Jak w 2 miesiące przygotować się dobrze do matury z matematyki
podst. bez wydawania
fortuny na korepetycje"

Często pytacie mnie:

czy w 3 miesiące można przygotować się do matury z matematyki podstawowej?

TAK, da się przygotować do matury z matematyki

nawet w 2 miesiące!

Pod warunkiem, że szybko zmienisz podejście do uczenia się do egzaminu.

Mam na imię Jacek, prowadzę centrum korepetycji i do matury z matematyki przygotowuję od kilkunastu lat. 

Co roku zgłaszają się do mnie uczniowie, którzy dopiero w lutym myślą o zabraniu się do przygotowań do matury.

I to pomimo, że mają duże zaległości, albo przerwy w nauce.

i wiesz co? 

  

Wszyscy moi uczniowie zdają! Odkąd opracowałem i wdrożyłem wydajne metody powtórek do egzaminu.

Nie zawsze tak było.

Kiedyś, na początku uczyłem powielając szkolne metody nauczania, czyli tzw. system blokowy.

Dobre przygotowanie ucznia do matury zajmowało mi wtedy ok 6 miesięcy.

  

Tych spóźnialskich pod koniec lutego nawet nie brałem,

bo wiedziałem, że nie jestem w stanie zagwarantować im pozytywnego wyniku w tak krótkim czasie.

Z czasem jednak zacząłem ulegać ich prośbom – przychodzili do mnie z polecenia, a już wtedy miałem opinię, tego co świetnie tłumaczy i bardzo dobrze przygotowuje do egzaminu.

  

Gdy już zacząłem brać tych uczniów pod swoje skrzydła, to musiałem coś zrobić, żeby nie stracić tej opinii i dobrych statystyk. 

 

Poczułem się przyparty do muru, ale zacząłem szukać rozwiązań.

Wtedy to postanowiłem zgłębić na czym polega skuteczne uczenie.

Przyjrzałem się naukowym badaniom w dziedzinie wydajnego uczenia i utrwalania wiedzy.

i zrozumiałem, jak bardzo nieudolny jest ten szkolny system, który powielałem, podobnie jak inni korepetytorzy. 

On zamiast sprzyjać zapamiętywaniu, to sprzyja zapominaniu materiału.

 

Przejrzałem na oczy, bo zobaczyłem

dlaczego wszyscy maturzyści na kilka miesięcy przed maturą tak mało pamiętają z materiału, który przerabiali w klasach 1 i 2.

a Jak na ironię, właśnie z tego zakresu materiału można zyskać albo stracić najwięcej punktów na maturze.

Postanowiłem więc wdrożyć nowe metody na swoich lekcjach.

Nie było łatwo przejść od teorii do praktyki, zwłaszcza, że materiały dostępne na rynku, czyli zbiory zadań i repetytoria, dostosowane są nadal do niewydajnego szkolnego systemu nauczania.

Musiałem zacząć pracę nad własnymi materiałami, po to by mieć gotowe narzędzia do zastosowania na lekcjach bez marnowania czasu na dumanie i szukanie zadań pasujących do danej lekcji i indywidualnych potrzeb ucznia.

Dodatkowo, teorie wydajnego uczenia należało jeszcze dostosować do realiów przygotowań do matury z matematyki.

 

Wszystko to oznaczało bardzo dużo wysiłku z mojej strony, ale jak się potem okazało – opłaciło się.

Już po kilku tygodniach pracy z uczniami przy użyciu tych sprytnych technik oraz z lepszymi materiałami zaczęły pojawiać się pierwsze efekty.

     


Postępy w nauce przyspieszyły
, a uczniowie wcale nie angażowali się więcej w naukę niż przedtem. W zasadzie, widząc, że idą szybciej do przodu, zaczęli mniej przykładać się do nauki w domu a ich wyniki mimo to poprawiały się.

Teraz, po kilku latach doskonalenia tych metod skróciłem czas powtórki maturalnej do takiego, o jakim mi się dawniej nawet nie śniło.

Niedawno miałem ucznia, który zgłosił się do mnie pod koniec lutego i oznajmił, że podczas nauki w technikum praktycznie przez dwa lata nie miał matematyki.

Szkoła miała problem ze znalezieniem nauczyciela po odejściu starego.

Michał zgłosił się późno, bo wcześniej nawet za bardzo nie wiedział co chciałby robić po szkole, więc i maturą zbytnio się nie przejmował.

 

Gdy tylko jego plany sprecyzowały się, to pojawiły się strach i panika, bo zostało już tylko około 2 miesięcy.

Na szczęście byłem przygotowany na takie sytuacje.

Użyłem zestawu ratunkowego w postaci odpowiednio opracowanego pakietu zadań i ćwiczeń ułożonych w powtórkowe karty pracy a ich zakres tematyczny dostosowałem do celu Michała, którym było tylko zdać.

Dzięki tym narzędziom powtórka jest bardzo szybka i

przebiegle wydobywa z zakamarków pamięci szczątki wiedzy która tam zalega, aktywuje je i skutecznie utrwala na egzamin.

Michał miał ogromne braki z powodu sytuacji w jego szkole. Dodatkowo, nie był bardzo sumiennym uczniem i nie stosował się do części moich zaleceń co do samodzielnej pracy w domu, między naszymi lekcjami.

 

Pomimo bardzo krótkiego czasu na przygotowania do egzaminu oraz trochę słabej dyscypliny w nauce, zdał bez problemu uzyskując wynik 36 proc., czyli jeszcze z zapasem i ku swemu ogromnemu zaskoczeniu.

Ale uwaga, moja metoda ma skutki uboczne!

Ci, którzy zaczynają pracę moimi metodami i z moimi materiałami nieco wcześniej, ryzykują że poprawią także bieżące oceny:

Drugi skutek uboczny, jest taki, że poznając metodykę wydajniej powtórki do egzaminu, zastosujesz ją także do innych egzaminów w przyszłości.

Dni
Godziny
Minuty
Sekundy

Założę się, że i Ty już odczuwasz stres przed maturą, bo nie masz pewności czy potrafisz przygotować się skutecznie i na czas.

Założę się również, że i Ty już mało pamiętasz z tego najważniejszego zakresu materiału.

Już za chwilę poznasz

metodę przyspieszonej powtórki maturalnej

opartą o naukowe osiągnięcia w dziedzinie wydajnej nauki, które dostosowałem do realiów przygotowań do matury z matematyki i wdrożyłem w moim Centrum Korepetycji.

DLA KOGO JEST MOJA METODYKA ?

Dla tych którzy nie chcą marnować czasu

Dla tych którzy nie chcą przepłacać

Dla tych którym zależy na wyniku

Możesz oczywiście próbować na własną rękę

ćwiczyć na arkuszach historycznych, które zawierają stare prostsze typy zadań i przesiadywać godzinami nad przerabianiem przypadkowych przykładów powielając metodykę którą znasz, czyli szkolny niewydajny system nauczania.

 

Albo będziesz liczyć, że wkuwanie pewniaków oraz taktyk strzelania w odpowiedzi nadal przyniesie dobry rezultat, pomimo tego, że od roku, po zmianie konstrukcji arkuszy, zadania maturalne są na to uodpornione.

 

Tylko czy faktycznie zostało wystarczająco dużo czasu do matury, by uczyć się żółwim tempem inwestując 2-3x więcej czasu niż to faktycznie potrzebne?

… i  czy warto ryzykować, że nie zdasz?

Do niedawna, moja metodyka była dostępna jedynie na zajęciach indywidualnych oraz w mini-grupach w formie stacjonarnej w moim Centrum Korepetycji i w tej formie była doskonalona przez ostatnie lata.

Wreszcie postanowiłem udostępnić ją szerszemu światu i przygotowałem moje materiały w wersji mutlimedialnej i tak powstał

interaktywny przyspieszony kurs do samodzielnego przerabiania

wraz z

moimi konsultacjami dostępnymi w każdej chwili na życzenie, dokładnie wtedy, gdy tego potrzebujesz.

W ramach pakietu kursu dostajesz:

A dodatkowo dam Ci jeszcze [3] bonusy:

Multimedialny mikro-kurs “13 typów zadań na arkuszu maturalnym” dzięki któremu dołożysz kilka procent do wyniku na maturze. Taki kurs zastępuje 1-2 lekcje korepetycji.

Multimedialne miniszkolenie z wydajnej metodyki nauki

Lekcja na której nauczysz się dobrze zaplanować naukę do egzaminu oraz strategicznie ograniczyć zakres materiału do powtórki, w zależności od tego jaki wynik chcesz osiągnąć.

Cały ten pakiet jest warty 2800zł,

bo zastępuje korepetycje w pełni przygotowujące do matury o tej wartości.

Ale, dzięki efektowi grupy, oraz temu, że materiały są w formie cyfrowej i jedynie konsultacje wymagają mojego zaangażowania, to zapłacisz za niego tylko ułamek tej kwoty.

Cena standardowa: 697 zł

W związku z tym, że czasu do matury jest już mniej niż 3 miesiące, obniżam cenę kursu wraz z konsultacjami i gwarancją do:

147 zł

Dni
Godziny
Minuty
Sekundy

GWARANCJA SATYSFAKCJI:

gwarantuję Ci że uzyskasz pozytywny wynik na maturze z matematyki podstawowej dzięki temu kursowi.

Tak, wiem co mówię. Moje metody jak dotąd przynoszą 100procową skuteczność, więc z całą świadomością i odpowiedzialnością mogę udzielić Ci takiej gwarancji.

Innymi słowy, jeśli przerobisz mój kurs i zastosujesz się do zaleceń i nie uzyskasz pozytywnego wyniku, to na Twój mailowy wniosek zwracam Ci pieniądze za kurs.

Ale UWAGA! w związku z tym, że do matury jest coraz mniej czasu, to są to już ostatnie dni, kiedy kurs objęty jest gwarancją wyniku. Ta gwarancja lada dzień zostanie usunięta.

Oczywiście możesz się teraz wahać i zastanawiać…

Możesz pozostać przy swojej metodzie i ze swoimi materiałami i zaakceptować ryzyko, że możesz nie zdążyć z solidnym przygotowaniem, które zapewni Ci dobry wynik. Nie chcę naciskać – podejmij najlepszą decyzję.

Kliknij przycisk poniżej i dołącz do innych ambitnych kursantów.

Zaraz po zamówieniu dostaniesz email z dostępem do kursu i od razu możesz zacząć działać.

Dominik_opinia o platf
mess big

Jak zbudowany jest kurs?

Mój system powtórek to odświeżanie całej wiedzy od początku co kilka lekcji poprzez specjalnie dobrane zadania przypominające materiał przerobiony od początku kursu, by ta wiedza nie ulatywała z głowy

Dzięki takiemu systemowi powtórek

po pierwsze:

utrwalisz wiedzę na dłużej i nie musisz poświęcać czasu na jej odnowienie przed egzaminem, 

po drugie, co jest szalenie istotne:

nabędziesz umiejętności szybkiego przełączania się pomiędzy różnymi tematami, co jest kluczową umiejętnością podczas egzaminu, który obejmuje cały zakres nauki ze szkoły średniej,

po trzecie:

nie będziesz się uczyć na pamięć pewniaków, tylko zrozumienia poszczególnych fragmentów materiału i

po czwarte:

zdasz maturę, jeśli tylko uczciwie przerobisz mój kurs, a nauka nie zajmie Ci całego wolnego czasu.

Pamiętaj, czas ucieka:

przycisk do zapisu na kurs masz poniżej:

Kurs poprowadzi:

Jacek Kłodnicki – założyciel Centrum Korepetycji Edukaina

Od kilkunastu lat przygotowuję do matury z matematyki. Specjalizuję się w trudnych przypadkach, takich jak uczniowie:

  • z dysfunkcjami
  • “niematematyczni”
  • z dużymi zaległościami i po przerwie w nauce
  • późno zaczynający naukę
Logo KOrepetycje wawer